Vores 2 dages kursus er målrettet virksomheder i Holbæk, der ønsker at styrke deres online tilstedeværelse og dermed skabe større omsætning.​

Uanset hvad du arbejder med, så oplever du helt sikkert hård konkurrence.
Har vi ret?
Hvordan "vinder" du så over dine konkurrenter?
Det gør du bl.a. ved at have bedre tekster på dit website, end dine konkurrenters, og ved at markedsføre dig klogt.
Du skal ikke alene forklarer dine ydelser, men også fremhæver kvaliteten deraf og viser løsningen på dine kunders problemer.

Dine potentielle kunder starter (ofte) med et besøg på dit website

Når en mulig kunde besøger din side, er det vigtigt at førstehåndsindtrykket er i orden.
Ikke alene er det grafiske vigtigt, men endnu vigtigere er det som den besøgende kan læse om din virksomhed og de ydelser du har.

Det handler ikke om dig.
Det handler om din kunde.
Hvilken forskel kan du gøre for kunden og hvilke "problemer" løser du?

Det vil vi gerne hjælpe dig til at blive bedre til at få defineret, beskrevet og fortalt til dine nye såvel som gamle kunder.

Fastholdelse af eksisterende -og fysiske kunder

Uanset om du har en håndværksvirksomhed eller en fysisk butik, så har I det tilfælles at allerede betalende kunder er 7 gange lettere at vinde tilbage, end det at finde en ny.

Underviserne på kurset

Anette Kalle Larsen
er den ene af de to undervisere på kurset.
Til dagligt arbejder hun som kommunikationsrådgiver og tekstforfatter i Bureau P, som hun etablerede i 2016. Hun er ekspert i skarpe tekster og gode overskrifter, som øger jeg salget hos hendes kunder via e-mail marketing og organiske opslag på de sociale medier. Anettes kunder er bl.a.: Stenlille Grusgrav, Skadedyrforbudt.dk, Københavns Kommune og Københavns Malerlaug. Ligesom Bjarke, driver hun også sin egen virksomhed lokalt fra Holbæk centrum af.

Bjarke Petersen
er den anden af de to undervisere på dette kursus.
Siden 2015 har han arbejdet med online marketing, og har oparbejdet en masse kompetencer indenfor Facebook annoncering og e-mail marketing.
I samme periode har han selv drevet en handelsvirksomhed i Holbæk, og ved hjælp af e-mails har jeg skaffet mere end 25% af den samlede omsætning.
Hans fokus på dette kursus er på e-mail marketing delen.

 

Hvad er dit udbytte af kurset?

Dag 1

Den første dag vil omhandle det at skrive gode tekster. Ikke kun til dit website, men til al din kommunikation.
Du bliver god til -og får indsigt i hvordan du:

  1. Skriver super gode og sælgende tekster der giver flere ordre i bogen.
  2. Strukturerer dine kampagner, så du har en regulær plan at gå efter.
  3. Får defineret din kernekunde og dermed bliver i stand til at kommunikere mere præcist.
  4. Laver et årshjul og dermed får skemalagt dine aktiviteter.
  5. osv......

Dag 2

Her går vi i dybden med alt det tekniske. På selve dagen lærer du at komme godt i gang med e-mail marketing, og:

  1. Hvordan du sender e-mails ud der rent faktisk sælger.
  2. Hvordan du indsamler e-mail adresser på kvalificerede kundeemner, som du senere kan sælge til.
  3. Hvordan genaktiverer du "gamle kunder" og får dem til at købe mere af dig
  4. Og meget mere....

 

Hvornår og hvor er det?

Vi afholder vores 2 dages kursus fra onsdag d. 28.10.2020 til torsdag d. 29.10.2020. Begge dage fra kl 08:00 - 16:00
Kurset bliver afholdt i Holbæk Sportsby.

Hvad koster det at deltage?

Det er det allerførste kursus af sin slags vi afholder, og derfor er der en ganske særlig pris denne gang.
Fremover kommer dette 2 dages kursus til at koste 8.000 kr. pr. deltager.

Din pris denne gang er kun 2.495 kr. for begge dage inkl. forplejning.
Betaler du efter d. 5/10-2020 stiger prisen til 3.495 kr.

Betaling

Når du klikke på knappen herunder, bliver du viderestillet til en betalingsside for kurset.
Selve betalingen foregår online og med betalingskort.
Tilmeldingen er bindende og refunderes ikke.
Prisene er vist ex. moms.

Covid-19

Der vil på de to kursusdage være afstand i mellem deltagerne, og masser af håndsprit på bordene.
Ligeledes vil der være flaskevand, således at deltagerne ikke skal røre ved de samme ting.
I tilfælde af at landet bliver lukket yderligere ned, vil kurset blive afholdt digitalt, og deltagerne vil have mulighed for at deltage via Zoom.
Det er kun såfremt at en eller begge af undervisnerne bliver syge, at kurset aflyses helt eller delvist.

Skriv et svar